ACSI Kampeerreizen viert het zilveren jubileum. Als onderdeel van de ACSI Holding, die het 45-jarig jubileum viert en vooral bekendheid geniet vanwege haar campinggidsen, voorziet ACSI Nederlandse en Vlaamse reislustigen al 25 jaar van caravan- en camperreizen volgens een eigen concept.

Dit eigen concept bestaat uit de samenstelling van een gedetailleerd routeboek, in eigen beheer ontwikkeld, de begeleiding van de reizen door een reisleidersechtpaar, een aaneenschakeling van kwaliteitscampings langs de te rijden route, een mix van cultuur en natuur, excursies en bezoeken aan gevarieerde lokale bezienswaardigheden en een balans tussen de gezelligheid van een groep en voldoende ruimte voor eigen tijdsinvulling.

Win een fiets

Om dit jubileum te vieren geeft ACSI Kampeerreizen twee Giant Hybride fietsen weg. Deze worden verloot onder alle boekers die vóór 31 december 2009 bij ACSI hebben geboekt.

Er zijn zes reissoorten, waaruit men kan kiezen. Deze manier van reizen in voor- en naseizoen geeft een vakantiebeleving die een groeiende trouwe klantenkring heeft opgeleverd.

Voor nadere informatie en boekingsmogelijkheden: www.acsireizen.nl.