Kamperen met twee volwassenen en drie kinderen voor maximaal €15 per nacht? Het lijkt onmogelijk, maar met CampingCard ACSI kan het. De kortingskaart voor kamperen in het laagseizoen biedt in 2011 nog meer voordeel.

CampingCard ACSI is de enige kortingskaart waar men voor €11, €13 of €15 kan kamperen met twee volwassenen en maximaal drie kinderen (t/m 5 jaar oud), en dat op maar liefst 376 campings in Europa. ‘De prijs was jarenlang alleen gebaseerd op twee volwassenen. We kregen echter steeds meer vragen van klanten of kinderen ook mee mogen voor de lage overnachtingtarieven,’ licht directeur Ramon van Reine toe.

In totaal kan de kampeerder met het pasje volgend jaar op 2109 campings in 19 Europese landen terecht. Dat is een stijging van 11,5% ten opzichte van 2010.

Vernieuwd kaartmateriaal
In de nieuwe gids zit nu ook een miniatlas waarin de ligging van alle deelnemende campings getoond wordt. Het boekje is handzaam en erg overzichtelijk omdat de campings per gebied weergegeven worden.

Extra korting
In de perioden waarin de CampingCard ACSI geldig is, kunnen kampeerders genieten van dezelfde voorzieningen en service die campings ook garanderen in het hoogseizoen. Verschillende campings geven bovendien nog extra kortingen, bijvoorbeeld zeven maal overnachten is zes maal betalen.

Zeker zijn van een kortingskaart
Wie zeker wil zijn van een gids met kortingskaart in 2011, doet er verstandig aan om een abonnement af te sluiten, omdat de losse gidsen met kortingskaart razendsnel over de toonbank gaan. Met een abonnement krijgt de kampeerder het product elk jaar automatisch toegestuurd en bovendien is de klant goedkoper uit. Een ander voordeel: abonnees hebben de gids met kortingskaart als eerste in huis. Zowel het abonnement als de losse gids is al te bestellen via de webshop: www.campingcard.nl.