De trends op kampeergebied blijven zich ontwikkelen. Op dit moment zijn rondreizen met auto en caravan of camper in combinatie met treinreizen in opkomst. Dat blijkt uit onderzoeksgegevens van ACSI Kampeerreizen.

De boekingen van de nieuwe rondreis Rail Away Italië - Frankrijk van ACSI Kampeerreizen gaan ontzettend snel. Er is nu zelfs een extra vertrekdatum vanwege de snelle toeloop van klanten. Uit de vele reacties van kampeerders blijkt dat zij hier erg enthousiast over zijn.

Tijdens deze unieke, georganiseerde kampeerreis reist men zelf met de auto en caravan of met de camper naar aangename campings en maakt men de mooiste uitstapjes per stoomtrein, panoramatrein of een andere bijzondere trein. Tijdens de excursies worden plekken in Italië en Frankrijk bezocht waar men normaal gesproken niet komt. De schilderachtige dorpjes van de Italiaanse Cinque Terre, de Pont d’Arc in de Ardèche en het indrukwekkende Mont Blanc-massief maken de reis helemaal af.

Naast de kampeerreis Rail Away Italië - Frankrijk heeft ACSI Kampeerreizen nog veel meer prachtige reizen in het nieuwe aanbod. Uiteraard zijn alle reizen van vertrouwde kwaliteit. In totaal zijn er maar liefst 7 nieuwe bestemmingen en tal van vernieuwde reizen in diverse reisvormen: met of zonder excursies, sportieve kampeerreizen, reizen met een vaste verblijfplaats gedurende de hele kampeervakantie, reizen met een speciaal thema en overwinterreizen.

Het complete aanbod, met uitgebreide informatie, is te vinden op www.acsireizen.nl. U kunt daar ook het gratis ACSI Kampeerreizen Magazine 2013 bestellen.